In tempi di COVID-19, l'analisi di e cellule mononucleari di sangue perifericu (PBMC) è i so mudelli di marcatori CD sò misurazioni indispensabili chì furniscenu dati impurtanti per capisce megliu a progressione di una infezione da SARS-CoV-2 in l'omu.
Normalmente un analisi PBMC di campioni di sangue sanu hè un tempu
prucessu.U Countstar Rigel accurtà stu tempu di analisi significativamente utilizendu u metudu di tintura AO/PI.U software di l'instrumentu riduce u cuntu propensu à l'errore è i passi in più analisi (diametru / rata di aggregazione).
U Countstar Rigel furnisce risultati precisi è paragunabili in più di l'imaghjini d'alta risoluzione di e cellule CD4 + più veloce di l'approcciu tradiziunale di citometria di flussu.In più di questu, l'analizzatori Countstar Rigel anu digià pruvatu a so precisione è riproducibilità in parechji prucessi di fabricazione regulati cGMP per vaccini è ingredienti farmaceutici attivi (API) in u mondu.
Dumandate à u vostru cumpagnu di vendita regiunale o cuntattateci direttamente per programà una demo o una valutazione di i mudelli Countstar Rigel.I nostri specialisti in applicazioni sò pronti à aiutà vi in introduzione è furmazione.
Fig. 1
Sezione di una maghjina di campu luminoso, acquistata da un campione di PBMC di sangue tutale da un Countstar Rigel S3, cuntene assai detriti, piastrine è altri oggetti indefiniti.
Fig. 2
Immagine sovrapposta, stessa sezione, cellule macchiate da AO/PI, Canale 1 (Ex/Em 480nm / 535/40nm) Canale 2 (Ex/Em: 525nm / 580/25nm: Rosso: cellula morta, Verde: cellula vitale, Arancione: oggettu senza etichetta, senza specificità
Fig. 3
Dati di citometria di flussu paragunati à i risultati di Countstar Rigel, quantificanu l'etichettatura CD3-FITC è CD4-PE di cellule immunitarie stimulate da IL-6