AOPI Dual-fluoresces counting hè u tippu di analisi utilizatu per a rilevazione di a cuncentrazione cellulare è a viabilità.A suluzione hè una cumminazzioni di acridine orange (a macchia di l'acidu nucleicu fluoriscente verde) è iodudu di propidium (a macchia di l'acidu nucleicu fluorescente rossu).L'ioduru di propidium (PI) hè un tintu d'esclusione di a membrana chì entra solu in e cellule cù membrani cumprumessi, mentri l'acridine orange hè capaci di penetrà tutte e cellule in una populazione.Quandu i dui tinti sò prisenti in u nucleu, l'ioduru di propidium provoca una riduzzione di a fluoriscenza acridina aranciu da u trasferimentu di l'energia di risonanza di fluorescenza (FRET).In u risultatu, e cellule nucleate cù membrani intacte macchianu di verde fluorescente è sò cuntate cum'è vivi, mentre chì e cellule nucleate cù membrani cumprumessi macchianu solu di rossu fluorescente è sò cuntate cum'è morte quandu utilizanu u sistema Countstar® FL.U materiale non-nucleatu cum'è i globuli rossi, i piastrini è i detriti ùn sò micca fluorescenti è sò ignorati da u software Countstar® FL.
Prucessu di a terapia di cellule staminali
Figura 4 Monitoraghju di a viabilità è u conte di cellule di e cellule staminali mesenchimali (MSC) per l'usu in terapie cellulare.
Determina a viabilità di MSC da AO / PI è Trypan Blue test
Figura 2. A. Image di MSC macchiata da AO / PI è Trypan Blue;2. Comparazione di AO / PI è Trypan blue result prima è dopu u trasportu.
L'indice di refractive cellula cambia, a tintura di Trypan Blue ùn era micca cusì evidente, hè difficiule di determinà a viabilità dopu u trasportu.Mentre a fluorescenza bicolore permette a tintura di e cellule nucleate vive è morte, genera risultati precisi di viabilità ancu in presenza di detriti, piastrine è globuli rossi.